CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
CARI Malay Forums Main Hot Topic View content

Gangguan makhluk halus: Mayat terlalu berat

20-12-2012 10:11 AM|Author: crossfire|Views: 11911| Comments: 178

Summary: TRAGEDI...mayat bot pancung karam bergelimpangan di pantai, semalam. BANTU...anggota penyelamat dan penduduk kampung membantu menguruskan mayat yang dibawa ke pantai. KOTA TINGGI: Keanehan be ...

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login


      



TRAGEDI...mayat bot pancung karam bergelimpangan di pantai, semalam.


BANTU...anggota penyelamat dan penduduk kampung membantu menguruskan mayat yang dibawa ke pantai.
KOTA TINGGI: Keanehan berlaku ketika pihak berkuasa menguruskan sembilan mangsa bot karam di Perairan Teluk C berhampiran Bandar Penawar, di sini, malam kelmarin apabila mayat mereka gagal diangkat kerana terlalu berat.
Walaupun lima orang dewasa berusaha mengangkat satu mayat, usaha mereka tetap gagal dan keadaan hanya berubah selepas seorang ustaz dipanggil untuk membantu.

Sumber polis berkata, selain keadaan mayat yang berat, berlaku satu lagi keanehan apabila pacuan empat roda polis secara tiba-tiba tersekat di kawasan berpasir dan tidak boleh bergerak menyebabkan usaha membawa mayat ke hospital bertambah sukar.

Menurutnya, polis bergegas ke lokasi kejadian selepas menerima maklumat daripada orang awam berkaitan penemuan mayat terdampar di kawasan itu kira-kira jam 4.30 petang kelmarin.



“Semua mangsa dipercayai penumpang sebuah bot pancung yang membawa lebih 15 pendatang tanpa izin warga Indonesia yang bertolak dari Bandar Penawar melalui laluan tikus untuk pulang ke negara asal mereka.




View Comment Views: 11911   Comments: 178 Click To Reply

Share to:

Previous : escort girl melayu RM450 sejam

Next       : Penjaja Myanmar pengotor kutip sayur dlm tong sampah lepas tu jual

Related

Comment

Latest Comments

Quote bbalik 20-12-2012 07:55 AM
uihhh damping malam kah...
Quote Babai 20-12-2012 08:20 AM
Bosan la baca cerita taraf2 mastika ni.
Quote seri_mawr 20-12-2012 08:36 AM
makhluk halus ke...? bnyk dosa....?
huhuhuhu.....

kadang2 amalan semasa hidup tu menjadi punca jugak.....
Quote aurora273 20-12-2012 08:38 AM
hadoi.. perlu ke nak masuk sokabar berita mcm ni..?? x professional langsung..
Quote md_nana 20-12-2012 08:38 AM
ade laaa yg dia bawak dr tanah seberang tuh...
Quote diema 20-12-2012 08:43 AM
dah habis sensasi dah la tu kononnya berita mcm ni....
Quote Pikir 20-12-2012 08:43 AM
makhluk halus pn jd pati ke?






Quote ctaz 20-12-2012 08:44 AM
jip tersangkut kat pasir pun ada kena mengena ngan jin jugak......
sedih betul aku ngan mentaliti wartawan malaysia.....
Quote langit_biru18 20-12-2012 08:59 AM
patutlah karam..
Quote crossfire 20-12-2012 09:12 AM
ctaz posted on 20-12-2012 08:44 AM
jip tersangkut kat pasir pun ada kena mengena ngan jin jugak......
sedih betul aku ngan mentaliti w ...

cuba baca citer penuh kat metro...saksi turut melihat kelibat makhluk. malah Polis pun nampak....
Quote sitihawa 20-12-2012 09:18 AM
mertoseks dah beralih pada berita ala mastika
sementara tunggu berita2 seks seterusnya
Quote Cyempaka 20-12-2012 09:40 AM
kalo dalam cite tanah kubur, mayat berat sebab banyak dosa
Quote dani_5353 20-12-2012 09:59 AM
Pedatang asing bawa saka asing sekali loh.....
Quote MengkuduMasam 20-12-2012 10:08 AM
udah kalo macam tu pasir + laut.... memang laa jip sangkut...

tayar pun jenis ramping pi jln kat pasir...
Quote bmw_e34 20-12-2012 10:15 AM
kena panggil Mythbuster untuk buat siasatan

semua atas tuh boleh diselesaikan dengan teknologi dan sains. Guna logik akal.

Quote bmw_e34 20-12-2012 10:18 AM
disebabkan terlalu percayakan benda tahyul nih laa punca masyarakat kena tipu ngan bomoh laaa..benda benda yg kalau kena tipu  1 juta bawak masuk mahkamah pun tetap kalah.

Manusia dikurniakan otak untuk berfikir gunalah logik akal
Quote iza.moha 20-12-2012 10:20 AM
mcm citer que haidar blakon citer maut tu plak...........
Quote prettyuglybabe 20-12-2012 10:27 AM
berita rupanya.. ingatkan keratan mastika
Quote lipans 20-12-2012 10:29 AM
maling betul la....

All Comments(178)

For more features and services, register now to become a member of CARI!

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 1-11-2014 09:05 PM , Processed in 0.136999 second(s), 20 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top