CARI Malay Forums

 Forgot Pass?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
English Channel |  தமிழ் மக்கள் |  Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
CARI Malay Forums Main Hot Topic View content

[6] Guru disiplin dibantai 15 pelajar !

14-9-2012 10:20 AM|Author: tongkatwaran75|Views: 5562| Comments: 148

Summary: ALOR SETAR: Hanya kerana menegur sekumpulan pelajar tingkatan lima tidak menyertai perhimpunan, seorang guru disiplin dibelasah ala samseng oleh sekumpulan pelajar dalam kelas di sebuah sekolah meneng ...

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login



ALOR SETAR: Hanya kerana menegur sekumpulan pelajar tingkatan lima tidak menyertai perhimpunan, seorang guru disiplin dibelasah ala samseng oleh sekumpulan pelajar dalam kelas di sebuah sekolah menengah di sini, Selasa lalu.

  Kejadian jam 7.30 pagi itu bermula apabila guru terbabit yang berusia 40-an mengesan 15 pelajar lelaki tidak menghadiri perhimpunan sebaliknya membuat bising dalam kelas mereka.

  Menurut sumber, guru itu ke kelas berkenaan dan meminta semua pelajar terbabit keluar dari kelas dan pergi ke perhimpunan bersama pelajar lain.

  “Selepas memberi arahan itu, guru terbabit meninggalkan kelas namun hanya selepas beberapa langkah dia mendengar pelajar itu semakin bising, seolah-olah memprotes serta mengingkari arahannya.

  “Apabila guru itu masuk semula dalam kelas, dia melihat sebahagian pelajar terbabit menendang pintu dan ada yang bertindak lebih berani dengan memecahkan cermin tingkap kelas,” katanya.


p/s keturunan samseng Kg. Dusun apaker?





View Comment Views: 5562   Comments: 148 Click To Reply

Share to:

Previous : Ning Baizura: Ya, Saya Memang Hamil!

Next       : 'Teman Pengganti' Nyanyian Black Cedok Lagu Norkumalasari

Comment

Latest Comments

Quote MissNigga 14-9-2012 06:45 AM
... kuang ajo punya budak.. umo 17 thn dah jadi samseng taek kusheng....
suruh mereka belajar kat sekolah henry gurney
Quote noraidil_06 14-9-2012 06:47 AM
Kasi buang skolah.p skolah tmt yg korang rase lbh aman utk korang
Quote epal10 14-9-2012 07:12 AM
pelajar dulu kalau dgr tapak kaki cikgu disiplin dah menikus takut...Tu baru dgr tapak kaki, belum tgk muka dia bawak rotan lg.
Pelajar sekarang sekarang dah berani...salah satu sebabnya hukuman rotan ditarik balik. Pelajar dulu kena tampar kat pipi pun rileks je.

Quote noor2 14-9-2012 07:16 AM
guru disiplin memang selalu kena......dulu guru disiplin i garang gila...dia marah dan malukan sorang pelajar lelaki masa tu pelajar tu tingkatan 5...i tingkatan 1...kat perhimpunan...apa lagi...kat luar sekolah budak tu tumbuk cikgu....dan selalu sangat kereta dia kena calar dek budak2 yang kena tegur ni...aduiii samseng...apa jadi depa sekarang tah...harap ada yang berjaya dalam hidup..
Quote zeed 14-9-2012 07:21 AM
Terpengaruh cite gangster ke?
Quote unhas 14-9-2012 07:47 AM
pergh budak2 skang memang otak dah sewel dah. aku dulu kena karate chop dekat tengkuk pun takde la sampai nak pukul cikgu balik.maki dalam hati je la. camne la bila dah besar nanti budak2 ni.harap2 fungsi otak depa berjalan siring waktu la.
Quote redz85 14-9-2012 07:52 AM
ada kala nya memang patut guru disiplin ni kena bantai..
Quote Munnalicious 14-9-2012 08:00 AM
Kurang ajar. Yg mmg salah mmg mak bapak. Bagi makan benda2 x elok tu pasal perangai hazabedongszz...
Semoga budak2 ini akan patah tangan dan patah kaki!

Err... tah2 mana tau kot2 cikgu tu pon kojaqqq kah?
Quote gaara_X 14-9-2012 08:05 AM
hebat...cikgu disiplin pun ko nak sebat juga.....hebat......
Quote airwickss 14-9-2012 08:16 AM
bebudak neh if x kena buang sekolah, memang saja la....
Quote KTMan 14-9-2012 08:27 AM
pindahkan budak2 nih ke sekolah pendalaman...asing2kan depa ni..perangai macam monyek apa ni..
Quote devilito 14-9-2012 08:32 AM
kecik2 dah tunjuk samseng............. budak2 tak masuk ajar ni.........
Quote Acong 14-9-2012 08:33 AM
students cam nie patut disumbat kat kem askar saja........
Quote MissN-ny 14-9-2012 08:37 AM
Budak sekarang mmg makin ramai yg samseng...
Ni lah kaedahnye bile dh terlalu manjakan anak....
Anak die org lain xblh nak cuit....
Ni lah jadinye....
Dulu aku skolah selalu je kne rotan....
Pastu buku kena lepuk kat kepala pun selalu....
Tp Alhamdulillah, skrg jd gak org....
Terima kasih cikgu...
Quote cagOO 14-9-2012 08:37 AM
Dorang ni marah cikgu x join dorang monteng....
Quote hunny_bunny 14-9-2012 08:39 AM
aku masa sekola dulu...kalo dgr cekgu berdehem pun da kemain takot lagi...budak2 skang neh...
Quote cmf_raudah 14-9-2012 08:42 AM
patut dibuang skolah jaa
Quote RED 666 14-9-2012 08:48 AM
budak samseng ni hidup menyusahkan orang je. memang macam ni lah perangai samseng sekolah. gila respek. pukul org sana sini nak org respek dan takut dia. kira macam berkuasa sgtlah jadi samseng tu. pergi mati lagi baiklah!

kes macam ni baik terus bagi polis je setel, tak payah nak kompromi.







Quote tobby 14-9-2012 09:03 AM
RED 666 posted on 14-9-2012 08:48 AM
budak samseng ni hidup menyusahkan orang je. memang macam ni lah perangai samseng sekolah. gila resp ...

bakal penjenayah semua 15 org ni (dah jadi penjenayah dah pun).  

All Comments(148)

For more features and services, register now to become a member of CARI!

Archiver|Mobile|CARI Malay Forums

GMT+8, 25-11-2014 09:28 AM , Processed in 0.129756 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz!

© 2001-2012 Comsenz Inc.

Top